Luxosa propietat senyorial catalogada a Caldes d'Estrach amb accés per dos carrers davant del mar amb jardí privat.
La luxosa propietat, està situada en una zona molt tranquil · la, en un llarg passeig marítim ideal per passejar amb bicicleta o caminar, just al davant del mar i amb un proper port esportiu,amb vaixells de gran eslora i bonics restaurants. La vila, té prop un club social amb camp de golf i pitch & putt. La ubicació de la casa de luxe, està en un lloc emblemàtic de la zona i molt tranquil · la, ja que es troba envoltada de cases senyorials antigues restaurades. La costa brava, es troba a tan sols tresquarts d’hora de l’exclusiva propietat. La casa senyorial, va ser construïda per un prestigiós arquitecte de Barcelona en l’època de Gaudí. Els accessosa la carretera per dirigir cap a Barcelona o Girona perautopista són ràpids i còmodes.
La lujosa propiedad, está ubicada en una zona muy tranquila, en un largo paseo marítimo ideal para pasear en bicicleta o andar, justo en frente del mar y con un cercano puerto deportivo, con barcosde gran eslora y bonitos restaurantes. La villa, tiene cerca un club social con campo de golf y pitch & putt. La ubicación de la casa de lujo, está en un lugar emblemático de la zona y muy tranquila, ya que se encuentra rodeada de casas señoriales antiguas restauradas. La costa brava, se encuentra a tan sólo tres cuartos de hora de la exclusiva propiedad. La casa señorial, fue construida por un prestigioso arquitecto de Barcelona en la época de Gaudí. Los accesos a la carretera para dirigirse hacia Barcelona o Gerona por autopista son rápidos y cómodos.
Si necesita una inmobiliaria exclusiva y de lujo en Barcelona y la costa del Maresme contacte con HJAPÓN enviándonos un mensaje con este formulario especificando sus deseos y necesidades. O si lo prefiere llame al +34 93 540 81 61 de 9 a 20 horas.
Nuestro equipo de Samurais Mediterráneos le está esperando.